dimarts, 2 d’octubre del 2007

Benvinguda

Després de setmanes i setmanes donant-hi voltes finalment em decideixo a crear un bloc. Estructurar i pensar el bloc hauria estat una feina difícil: buscar un nom, decidir quin contingut hi voldré posar, veure amb quins altres blocs puc fer enllaços, pensar un disseny i un llistat d'etiquetes... i finalment ho he deixat córrer, si no no l'hauria creat mai. Si, efectivament sóc una mica cagadubtes amb els temes que m'interessen, i per això sempre he pensat que no val la pena explicar coses que no ténen interès o donar informació repetida, que ja n'hi ha d'altres que ho fan millor que jo i estan més ben informats.

Però, què coi! És un bloc personal i el vull fer servir per explicar les meves troballes, vivències, sensacions i opinions a tots aquells que em vulguin llegir (gràcies per endavant), i en especial a tots els amics i familiars que, vivint lluny o aprop, no hi ha manera que puguem seure a parlar mentre fem uns vinets. A tots vull fer-vos partícips de les meves opinions, personals, sobre l'actualitat, el meu país, el món de la muntanya i les meves troballes en la feina de recerca genealògica que estic fent sobre meus avantpassats i els de la meva filla.

Sí, sí, recerca genealògica. Ja ho heu sentit bé. Després d'algun temps sense fer muntanya i recórrer el país com es mereix, he vist que la recerca dels avantpassats m'està permetent conèixer més a fons el meu país. Conjuntament amb la recerca, feixuga però fascinant, per arxius, biblioteques i internet, tinc la sort de poder visitar tots, o quasi tots, els llocs que hi apareixen i parlar amb les persones que hi viuen ara. Llocs on segurament mai hauria anat, o potser hauria visitat sense parlar amb la gent que hi viu, expressions i formes de viure que desconeixia... tot ho vull compartir amb vosaltres perquè crec que val la pena.

Bé, crec que ja no tinc més rotllo per ara. Només donar-vos la benvinguda i esperar que us agradi!